Zapomniałeś hasła?
Podaj swój login
oraz adres e-mail
X
FAQ:
Do czego można używać ostrych mieczy i katan?
Miecze i katany ostre służą do treningu cięć i pokazów. Używanie ich powinno odbywać się pod okiem wykwalifikowanego instruktora lub przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności w posługiwaniu się mieczem. Do cięcia stosuje się wyłącznie miękkie cele takie jak maty słomiane namoczone w wodzie lub inne ich odpowiedniki. Używanie twardszych przedmiotów grozi uszkodzeniem miecza lub wyrządzeniem sobie lub komuś krzywdy.
Do jakich celów mogę używać maczety?
Maczety służą głównie do cięcia miękkich rosnących części roślin w tym młodych gałązek. Nie należy ich używać do cięcia suchych gałęzi i innych twardych przedmiotów. Do takich celów lepsza będzie siekiera.
Czy walka na miecze jest bezpieczna?
Miecze drewniane są przeznaczone do ćwiczenia form, nie należy ich używać do sportów kontaktowych, chyba że zaznaczono inaczej. Wszelkie walki przy użyciu mieczy(metalowych czy drewnianych) mogą doprowadzić do uszkodzenia ciała i powinny odbywać się w odpowiednim stroju(w ochraniaczach) pod okiem uprawnionego instruktora.
Czym są Punkty i do czego służą?
Punkty można zdobywać za zakupione produkty, wybrany sposób płatności oraz za dodawanie komentarzy do zakupionych produktów. Zebrane punkty można wymienić podczas składania zamówienia na obniżenie kosztów dostawy lub wymienić je na premiowe produkty, można je też zostawić na kolejne zamówienia i wtedy po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów wymienić je na nagrodę wymagającą większej ilości punktów.
Jak mogę dodać komentarz do produktu.
Komentarze do produktu mogą dodawać tylko osoby które zakupiły dany produkt. Dodane komentarze pojawią się przy wybranym produkcie dopiero po zaakceptowaniu przez administratora. Za każdy zaakceptowany komentarz przyznawane są punkty. Dodawanie komentarzy możliwe jest po zalogowaniu w widoku szczegółów produktu. Możliwość dodania komentarza jest aktywowana w momencie zakończenia realizacji zamówienia, może to potrwać nawet kilka dni od wysłania zamówienia zależnie od wybranego sposobu zapłaty.
Do czego służą komentarze?
Komentarze służą do wyrażania opini na temat produktów. Wszelkie komentarze nie związane z produktem, reklamujące cokolwiek lub komentarze w których będą używane brzydkie wyrazy, będą miały obraźliwy ton, itp. będą usuwane. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru które komentarze będą opublikowane a które nie.
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje wady fabryczne i materiałowe, nie obejmuje natomiast naturalnego zużycia się produktu w wyniku jego normalnego używania. Gwarancja nie obejmuje zniszczenia produktu poprzez używanie go w sposób niezgodny z przeznaczeniem, nadużywanie itp. Gwarancja wygasa w przypadku dokonania przeróbek lub zmian konstrukcyjnych w zakupionym produkcie.
Ile kosztuje sprowadzenie towaru, który nie jest dostępny w magazynie.
Nic. Podane ceny są cenami z już wliczonymi wszystkimi kosztami sprowadzenia(transport, cło, vat).
Czy mogę zamówić towar, którego aktualnie nie ma w magazynie?
Tak, można zamawiać towar niedostępny aktualnie w magazynie. Zamówiony towar zostanie sprowadzony z najbliższą dostawą od producenta, o ile jest dostępny w magazynie producenta. Jeśli towar nie będzie dostępny u producenta czas realizacji zamówienia może się jeszcze wydłużyć.
Ile czasu potrwa realizacja zamówienia, jeśli towar nie jest dostępny w magazynie producenta?
To zależy kiedy producent będzie miał go w magazynie. My kontaktujemy się z producentem a następnie informujemy osobę zamawiającą o możliwym czasie realizacji zamówienia.
Jak złożyć zamówienie na wybrany towar?
Ze stron sklepu zamówienie mogą składać tylko osoby, które wcześniej założyły konto w sklepie lub założą je w trakcie składania zamówienia. Należy wybrany towar dodać do koszyka(kliknięcie na cenie towaru lub ikonce koszyka). W kolejnych krokach należy sprawdzić poprawność danych adresowych, wybrać sposób dostawy, sposób płatności i zatwierdzić zamówienie. Jeśli użytkownik nie był wcześniej zalogowany, system poprosi go o podanie loginu i hasła lub założenie konta.
Czy można gdzieś zobaczyć na żywo towar ze sklepu?
Tak można go zobaczyć po wcześniejszym umówieniu się z nami w Wołominie na ul. 1-Maja 46.
Jakie są możliwe sposoby zapłaty za towar?
Za towar można zapłacić przelewem, kurierowi przy odbiorze towaru lub kartą kredytową na stronach sklepu. Możliwa jest też płatność na raty.
W jaki sposób dostarczane są zamówione towary?
Zamówione towary są dostarczane za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy w Wołominie, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Towary, które są dostępne w naszym magazynie docierają do zamawiającego w ciągu 1-3 dni roboczych. Towary niedostępne w naszym magazynie są zamawiane po złożeniu zamówienia przez klienta i jeśli są dostępne w magazynie producenta docierają do zamawiającego w terminie 3-4 tygodni. Towary niedostępne w magazynie producenta docierają do zamawiającego w terminie terminie 3-4 tygodni od pojawienia się w magazynie producenta. Czas realizacji zamówienia czasami może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas.
Skąd wiem, że towar jest dostępny w sklepie?
Każdy towar ma zaznaczony status dostępności i w 99% przypadków odpowiada to faktycznemu stanowi magazynu.
Czy moje dane przesyłane do sklepu są bezpieczne?
Tak wszystkie formularze i transmisja danych przesyłających dane klienta są zaszyfrowane(SSL).
Czy płacenie kartą jest bezpieczne?
Płatności kartami płatniczymi są zabezpieczane przez firmę Polcard lub inną firmę autoryzująca płatności i żadne z tych danych nie trafiają do nas ani do żadnych innych podmiotów. W momencie składania zamówienia z zapłatą kartą kredytową, klient przekierowywany jest na zabezpieczoną stronę Polcardu z formularzem do wprowadzenia danych karty płatniczej. My otrzymujemy tylko informację czy transakcja została zatwierdzona czy odrzucona.
Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?
Tak, rezygnacja z zamówienia jest możliwa przed wysłaniem zamówionego towaru. Rezygnacja powinna być zgłoszona jak najszybciej przez telefon lub e-mail. Po wysłaniu zamówienia można zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki pod warunkiem że zamówiony towar nie nosi śladów użytkowania i jest zapakowany w oryginalne opakowanie.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Możliwy jest zwrot tylko nowych, nie używanych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z fakturą i dołączonym opisem powodu zwrotu. Wszelkie zwroty muszą być wcześniej uzgodnione(email lub telefonicznie). Zwrot kosztów nie obejmuje kosztów przesyłki. Towary sprowadzone na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi(dotyczy to niestandardowych produktów lub produktów dostosowanych do wymogów zamawiającego).
Jak zabezpieczyć boken przed szybkim zniszczeniem?
Aby zwiększyc wytrzymałość bokena i zabezpieczyć go przed strzępieniem się można okręcić go plastrem lub taśmą izolacyjną.
Jak mogę zobaczyć wszystkie kategorie?
Domyślnie drzewko kategorii produktów jest zwinięte, można je rozwinąć po kliknięciu na link ''rozwiń wszystkie'' pod listą kategorii.
Dlaczego nie mogę się zalogować? Dlaczegonie mogę zmienić typu dostawy?
Najczęściej jest to spowodowane zablokowaniem plików cookie w przeglądarce. Aby wszystko działało w porządku trzeba włączyć obsługe plików cookie lub zezwolić naszej stronie(www.goods.pl) na zapisywanie plików cookie. Ustawienia te wykonuje się np. w Internet Explorerze w menu Narzedzia->Opcje Internetowe...->Prywatność
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, jesteśmy płatnikami podatku VAT, i do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.
Przelewy24 - co to są przedpłaty?
Serwis Przelewy24 może utworzyć przedpłatę automatycznie z płatności dokonanej przez Klienta, jeśli potwierdzenie wykonania tej płatności dotarło do serwisu po czasie oczekiwania. Wówczas klient może wykorzystać tę przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup. Jeśli przedpłata taka nie powstanie w serwisie w ciągu 2 godzin od czasu rozpoczęcia płatności w serwisie, transakcję tę należy reklamować personelowi serwisu. Więcej informacji o przedpłatach znajduje się w regulaminie serwisu Przelewy24.
Utworzyła mi się przedpłata(przelewy24) co dalej?
Przedpłatę można wykorzystać korzystając z linku do ponownej płatności w historii zamówień(w szczegółach zamówienia). Lub po kontakcie z nami, my możemy pobrać przedpłatę z serwisu Przelewy24.
Czy tomahawki sprawdzą się w każdych warunkach atmosferycznych?
To zależy od modelu. Nie zlecane jest używanie na mrozie produktów z elementami z tworzywa sztucznego, ponieważ w takich warunkach tracą one swoje właściwości. Dotyczy to np. mieczy z tworzywa, tomahawków, maczet, saperek posiadających rękojeści z tworzywa. W warunkach temperatur ujemnych tracą one swoją elastyczność która zapewnia ich wytrzymałość. A ze względu na sposób użytkowania(uderzenia powodujące miejscowo duże przeciążenia) mogą w takich warunkach ulec złamaniu. Używanie ich w temperaturach ujemnych nie jest wskazane i takich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja. W temperaturach ujemnych dużo lepiej sprawdzą się produkty z elementami drewnianymi zamiast plastikowych.
Czy mogę dostać informację gdy towar którego nie ma obecnie będzie dostępny?
Tak, możesz otrzymać informację gdy interesujący Cię produkt pojawi się w naszym magazynie. Wystarczy przy wybranym towarze kliknąć przycisk towar niedostępny a następnie potwierdzić adres email.